- Over ons
- Algemene voorwaarden
- Privacy Policy
- Betaalmethoden
- Verzenden & Retourneren
- Veel gestelde vragen
- Sitemap
- Zakelijke klanten
- Vacatures
Mijn bestelling
Waarom staat de order in de wacht ?
In de wachtstand
Deze status betekent dat het proces om de order uit te voeren gepauzeerd is. De redenen kunnen zijn:
- De bestelde artikelen zijn niet op voorraad. (Zie vermelding onder de prijs bij het product)
- Het pakkethuis/verzendhuis* heeft de order nog niet verwerkt (U ontvangt een t en t link van de ons die verwijst naar de website van bezorgdienst waar je het pakketje kan volgen. Zodra het pakket is verwerkt, meestal ontvangt u de mail tussen 17.00/19.00)
- Je hebt ingelogd en zelf de status veranderd via Meer > In wachtstand.
Waar blijft mijn bestelling?
Waar blijft mijn order?
Redenen waarom je order nog niet is bezorgd:
- De pakketbezorger heeft vertraging opgelopen. (Zie track and trace e-mail voor actuele info)
- De artikelen die je hebt besteld zijn niet meer op voorraad en in productie. Dit staat op onze site aangegeven onder de prijs bij het product. Daar staat ook wanneer wij de nieuwe lading verwachtten.
- De artikelen die je hebt besteld hebben een langere levertijd (4 werkdagen). Dit staat op onze site aangegeven. (Zie vermelding onder de prijs bij het product)
- Het opgegeven adres klopt niet. Je kunt inloggen op de site met je e-mailadres en controleren of je gegevens kloppen.
- De pakket bezorgdienst heeft het pakket bij de buren afgeleverd, maar geen briefje in de bus gedaan.
- Er is een fout ontstaan in het order systeem. Dit komt niet vaak voor.
Kijk eerst het bovenstaande na. Is het nog steeds niet duidelijk waarom je bestelling er niet is, maak een ticket aan, stuur ons een email of neem contact op via de chat.
Ik wil nog iets aanpassen!
Wanneer wij de order ontvangen wordt deze automatisch doorgezet naar ons pakkethuis en wordt het verzonden. Wij willen altijd kijken of wij de order nog kunnen aanpassen, maar dit is vaak niet meer mogelijk. Het beste is om met ons te chatten, of ons een e-mail te sturen met de aanpassing van de order om hier snel op te kunnen reageren bij ons pakkethuis. Mail dan naar [email protected]
Retourneren
Wat moet ik doen als ik het verkeerde product besteld heb?
Je kan het product retour sturen met behulp van het digitale retourformulier. Wanneer wij het product in goede orde ontvangen hebben zullen wij het betaalde bedrag minus de verzendkosten terug storten.
Hoe kan ik iets retour sturen?
Je kan een product retour sturen met behulp van het digitale retourformulier. Wanneer wij het product in goede orde ontvangen hebben zullen wij het betaalde bedrag minus de verzendkosten terug storten.
Ik heb een beschadigd artikel ontvangen.
Stuur onseen e-mail met foto's van de schade of het defect. Dan gaan we zo snel mogelijk kijken naar een oplossing.
Montage
Hoe monteer ik een product?
Wij hebben montage handleidingen Hier vind je naast montagevideo’s en handleidingen ook allerlei tips voor een optimale montage van jouw product.
Mijn deurklink zit los. Hoe los ik dit op?
Een loszittende deurklink, of een een deurklink die helemaal los schiet, heeft bijna altijd te maken met de stand van de slotstift en van het inbusboutje. Er zit een uitsparing in de slotstift waar het inbusboutje in moet vallen. Anders glijd de klink langzaam, of in één keer van de stift af. Wij hebben hier een ook een artikel over geschreven Mijn deurklink komt los de oplossing
- Haal de klink los. (mochten de inbusjes onder de rozet zitten dan moet je 1 rozet van de deur halen)
- Draai de slotstift om. (Dit is belangrijk zodat de inbus straks weer een nieuw punt heeft om zich in te zetten.)
- Draai aan één kant het inbusje eerst stevig aan met de lange kant van de inbussleutel. Draai vervolgens het inbusje nog een keer na met de korte kant van de inbussleutel.
- Steek nu de halve deurklink met stift door het slot in de deur. En schuif, indien nodig de losgehaalde rozet over de losse klink.
- Monteer nu de klink weer op de deur
- Draai nu het 2e inbusje aan met de lange kant van de inbussleutel en trek hem na met de korte kant. Dit is heel belangrijk omdat door het stevig aandraaien het inbusje zich goed kan settelen in de stift en de stift zich zo kan vast persen in deurklink en zo wordt het een stevig geheel.
- Monteer, indien van toepassing de losgehaalde rozet weer op de deur.
Mijn slotstift is te lang
In het menu handleiding slotstift inkorten vind je een uitleg hoe je eenvoudig de stift inkort.
Mijn huidige WC slot heeft een ster/kartel vormige stift
Dit is een oud systeem en word niet meer gebruikt. Je zult ook het binnenwerk moeten vervangen want hier is niks meer voor te koop. Je vindt een nieuw insteekslot op de site.
Hoe weet ik wanneer mijn raam of deur links- of rechtsdraaiend is?
Voor het bepalen van de draairichting van een deur ga je aan de kant staan waar u de scharnieren kunt zien. Hangen de scharnieren aan de rechterkant dan is de deur rechtsdraaiend. Hangen de scharnieren aan de linkerkant dan is de deur linksdraaiend.
Deurklink met het pinnetje of het inbusje monteren?
Dat mag je zelf kiezen. De spietjes zijn volgens de echte klassieke wijze zoals men dit in de jaren 30 deed. Wij geven zelf de voorkeur aan de modernere inbusjes omdat dat een stuk steviger zit.
Problemen met de deurklink
Mijn deurklink zit los. Er zit speling op.
Een loszittende deurklink, of een een deurklink die helemaal los schiet, heeft bijna altijd te maken met de stand van de slotstift en van het inbusboutje. Er zit een uitsparing in de slotstift waar het inbusboutje in moet vallen. Anders glijd de klink langzaam, of in één keer van de stift af. Kijk op onze montage pagina.
De deurklink hangt
Een deurklink blijft horizontaal door de veer van het insteekslot in de deur. Wanneer er een iets zwaardere deurklink hebt dan voorheen, dan kan de nieuwe deurklink gaan hangen als de veer oud is. Wij hebben ook een aantal moderne deurklinken met vering. Daar zit een vering in het rozet. De deurklink zal dan wat zwaarder aanvoelen, omdat de klink en de veer van het insteekslot weerstand bieden.
Oplossing:
- Het binnenwerk vervangen met een nieuw insteekslot.
- Een geveerde deurklink kopen
Afhalen magazijn / Inspiratieruimte
Hebben jullie een winkel?
Wij zijn een webshop en verkopen onze producten alleen online.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja, dat kan bij ons warehouse in Ede. NIET OP ONS KANTOOR. Het is zo jammer als je van ver komt en verwacht dat je bij ons kantoor bestellingen af kan halen. Al vinden we het altijd leuk om met mensen te praten die onze producten kunnen waarderen!
Online kan je aangeven bij jou bestelling of je de bestelling zou willen afhalen. Je betaald dan geen verzendkosten!
In het bestelproces kan je voor die leverwijze kiezen en dan ontvang je een e-mail zodra je bestelling klaar ligt.
Hebben jullie een inspiratieruimte?
Ontdek en Ervaar in Onze Inspiratieruimte
Graag heten we je welkom in onze Inspiratieruimte in Leusden, waar je producten van ons eigen merk niet alleen kunt zien, maar ook voelen en echt ervaren, alles is hier overzichtelijk gepresenteerd in een sfeervolle omgeving.
We begrijpen dat het maken van de juiste keuze soms lastig kan zijn. Daarom staan we klaar om samen met jou naar je wensen te kijken en je te helpen bij het maken van de perfecte keuze.
Voel je vrij om rond te kijken, aan te raken en je te laten inspireren door onze producten. Wij geloven dat de beste manier om een product te begrijpen, is door het zelf te ervaren.
Maak snel een afspraak via [email protected] en kom langs. Wij zorgen dat de koffie klaar staat. We kijken ernaar uit om je te mogen verwelkomen in onze Inspiratieruimte.
Laat een reactie achter
Makkelijkst is het onderstaand formulier in te vullen of ons een e-mail te sturen, wij proberen dan zo snel mogelijk terug te reageren. Buiten kantooruren zijn wij niet altijd in staat alles te beantwoorden, maar we doen altijd ons best.
Offerte aanvragen
Voor grotere bestellingen (rond en boven de duizend euro) kan je een offerte aanvragen via de e-mail. Graag ontvangen wij in de mail de gewenste producten waar je een offerte voor wilt ontvangen en ook ontvangen wij graag van je, je adresgegeven en telefoonnummer om op deze manier de offerte compleet te kunnen maken.
Wij zijn tijdens kantooruren ook telefonisch bereikbaar via 0031-(0)33-7410059
Service Mooi Deurbeslag
De makkelijkste manier om met ons te communiceren via je account. Dan hebben we gelijk al je gegevens. Heb je nog geen account bij Mooi Deurbeslag, dan wordt je email gekoppeld aan jouw bestellingen.
Kantoor Mooi Deurbeslag (Geen winkel)
Plantageweg 11B
3833 AZ Leusden
Nederland Bekijk op Google Maps